October 11, 2013

BaCk-tO-bAcK

Assalamualaikum semua,, ketemu kembali kat blog aku yang daa lama tak update ape-ape sejak awal bulan lima (5) tahun nih...
 
Mohon ampun kat semua readers setia blog nih atas kesilapan yang telah aku sebab tak ade masa dengan update-update bagai nih... Hai maklom laaa makin jadi senior nih makin banyak final project yang besar-besar kene sattle kanz.. Semester depan jangan kata laaa, lagi laaa aku bertambah busy, tapi tak apa kalau ade kesempatan macam sekarang nih, insyallah aku update laaa mana yang sempat..
 
Atas kesempatan nih jugak aku nak ucapkan Selamat Cuti Semester buat semua pelajar-pelajar diploma UiTM kat seluruh Malaysia nih.. Hope cuti2 semester nih kowg guna laaa masa tuh dengan baek and berfaedah dengan pergi cari kerja ka, xpon update blog macam aku nih haaaa (tuh pon kalau dah MALAS nak melingkup pergi kerja macam aku nih laaa HorHorHor).
 
Okeyh, gotta go.. Pape pon keep follow jer laaa semua post2 kat blog nih sepanjang aku cuti semester nih okeyh.. Insyallah ade topic yang menarik dan jugak #SURPRISE aku nak ketengahkan... So jangan terlepas and nantikan =)

No comments:

Post a Comment