October 24, 2013

OBsEs tAhAp GabAn . . . EnDInG NyER AkU dApAt jUgAk

Salam, apa khabar reader-reader ku sekalian??! Kowg sihat ka hari nih??! Diharap-harapkan biar laaa semua nyer sihat-sihat ajer laaa yer, amin... First of all aku nak mintak maap laa sangat-sangat kat kowg semua sebab semalam kat blog aku nih tak ada pape story baru yang aku boleyh update sebab nyer semalam aku busy bebenor dengan sesi photoshoot dengan seorang pelakon yang amat berbakat yang dulu nyer dia merupakan artis kelahiran Disney.. Hhmmmmm siapakah dia agaknyer yer ??! HEHE meyh sini cheq nak habaq sikit...
 
Okeyh,, benda nyer happened semalam... Aku buat photoshoot kat rumah tau.. Sangat-sangat laa surprise then datang plax pelakon yang berbakat nih kat rumah aku yang giat sangat berlakon sejak dia kecik dulo-dulo dan sekarang and dia sekarang nih daa pon dilabelkan sebagai seorang legend, dia bukan seorang legend yang sembarangan okeyh.. Dia seorang legend yang selalu sangat keluar masok rehabYou know who.. Yes, I'm talking about Lindsay Lohan okeyh...

Huh?! Wait, wait.. Lindsay Lohan bergambo dengan aku ka??! Okeyh, soalan pertama, kowg percaya ka dengan statement yang aku buat nih ??! Aku rasa better kowg jangan percaya statement aku tuh hundred per cent... Its all fake, but I'll still made it y'all... Aku berjaya 'MENG_EDIT' gambar aku seolah-olah aku bergambo dengan #TroubleMakers tuh HUHUiii (tepuk-tepuk mulut) Haaa~ statement yang nih baru laaa kowg leyh percaya hundred per cent, yer laaaa sebab impossible kot person macam aku nih dapat berjumpa dengan Lindsay Lohan yang lawo lagi jelita and sentiasa busy 24/7 tuh...

Hhmmmmm baek laaa, aku citer kanz sikit k... Actually, semalam aku maen snap-snap gambo, Eh maklom laaaa kita ade rambut baru katakan sebab tuh laaa kita gayat asyik dok maen snap-snap gambo jer hehe... Then, tengah syok-syok bersnap gambo tuh, tercetus plax satu (1) ilham atau kata laen an idea untuk meng_edit gambo yang aku daa snap tuh dan ditepek plak kat sebelah Lohan seolah-olah aku memang berjumpa dan bergambar dengan dia..

Aku sure kowg semua mesti nak tengok gambar nyer kanz?? HAHA orait-orait, aku akan show kat kowg semua... First aku show dulo gambo-gambo aku okeyh, harap kowg tak gelakkan aku laaa yer...

 
 
 
 
 
Nih antara gambar-gambar aku yang agak best laaaa bagi aku... So, macam mana dengan style aku yang terbaru nih??! Smart x rambut I ??! HUHUiii I Highlight sendiri okeyh... Tak pe laaa,, nanti bila aku rasa nak pekatkan lagi colour jambul aku nih nanti, aku ajor laaa technique nyer kat kowg  cmne nak buat orait...
 
Okeyh back to da story,, lepas daa snap-snap bagai then aku dapat plax idea macam yang aku bagitau kat kowg awal-awal tadi... Jadi nih laaa gambo Lindsay Lohan yang aku pilih untuk nampakkan aku real bergambar dengan dia..
 
^Lindsay Lohan^
 
HEHE naughty sangat kanz aku nih?? Aku daa tak ada pilihan, cuma gambar macam nih jer laaa yang sesuai dengan gambar-gambar aku kat atas tuh.. Kenapa pilih Lindsay Lohan??! Okeyh, biar aku terangkan,, aku pilih dia nih pon sebab aku memang minat gilak-gilak kat dia sejak aku kecik lagi... First movie aku kenal dia nih pon dari movie 'Freaky Friday'. Secondly, pada aku dia nih pelakon yang berbakat and lawa tapi tuh laaa kesian dengan hidup dia sebab pressure sangat dengan krisis keluarga dia yang selalu mengongkong life dia sampai dia jadi teruk macam kowg tau sekarang nih.. Okeyh,, that too much to talk about this..
 
So, nih laaa hasil aku yang telah aku buat berjam-jam depan laptop nih dari tengahari sampai laaa ke malam.. Haish,, aku tak tahu laaa macam mana lagi aku nak edit kasi nampak real -_-'
 
^Result^
 
Pada pendapat kowg semua,, gambo yang aku edit nih nampak seolah-olah aku bergambo dengan Linday Lohan tak ??! Comment please and tell me about it.

No comments:

Post a Comment