October 30, 2014

mAtI, hIdOP sEmULA !!

Assalamualaikum semua,, ape kabo kowg erk ?? Lama sungguh kanz aku tak update story kat sini ?? Sumpah aku rindu gilax nak ber_bloging semula macam dulo-dulo (yer ler, kat sini laaa tempat aku share segala tips-tips, movie, experience aku and also everything bout' idola-idola aku yang aku gilax-gilax kanz sangat tuh)..
 
Pada sesiapa yang baca post nih sekarang nih, aku ucapkan 'Selamat Datang' and ribuan terima kasih sangat-sangat sebab sudi luangkan sikit masa kowg untok jengok-jengok balik blog aku nih semula.. Actually hari nih aku tak ade story sangat nak share dengan kowg, just nak inform yang aku akan kembali aktif dalam blog nih seperti dulo. Insyallah... Aku akan mencari issue yang menarik untok kongsi dengan kowg semua..
 
So, nantikan kemunculan entry aku yang akan datang... Pakat-pakat laa dengan members-members laman social kowg untok melawat blog aku nih nanti, okeyh =)
 
TQ lagi sekali sebab sentiasa support aku untok kembali menulis kat blog nih (terutama sekali bebudak Industrial Design, UiTM Shah Alam).. Luv you guys, muaxxxxxx..

No comments:

Post a Comment