October 10, 2015

HaSh TAgS "THROWBACK"

Heyy, hey, hey.... Salam berjumpa semula... Okeyhh,, hari nih aku nak buat issue pasal music... Aku tau ramai reader setia blog aku nih minat dengar lagu (Kalau tak minat, tak ade nyer kowg nak follow blog nih an ?? HAHAHA)...
 
Memandang kanz issue nih pasal lagu, aku namakan laaa issue kali nih #THROWBACK.. Lagu-lagu yang aku nak share kat sini bukan laaa lagu-lagu yang latest.. Kalau nak latest xpayah susah-susah, kowg boleyh selalu datang blog nih and check top three (3) aku kat belah kanan kowg...
^ContohTop Three Blog Aku^
Nih aku sedang cakap pasal lagu-lagu yang bertahun lama nyer yang mungkin kowg pernah enjoy or kowg sibok tercarik-carik dan download and dengar beratus kali..
 
Yang fanatic lagu pure melayu or korea tohh, aku mintak maap sangat-sangat.. Ini bukan ruangan post untok kowg.. Yups, yang betol2 layan and minat lagu English tuh jakk, nih untuk kowg semua...
 
Issue nih aku bahagikan kepada dua (2), satu (1) lagu betol-betol lama and pernah popular kat semua corong-corong radio yang kowg selalu dengar.. Dan satu (1) lagi nih lagu-lagu yang kowg tak pernah sangka daa keluar beberapa tahun lepas, sedangkan kowg rasa macam baru tahun lepas jer lagu tuh keluar (Kowg paam an maksud aku ??)
 
Okeyh, kita teruskan lagu-lagu yang kowg suka dengar masa dulu-dulo (TOP FIVE)..
 
5. Jessie J feat B.oB. - Price Tag (2011)
 
4. Adele - Rolling In The Deep (2010)
 
3. The Black Eyed Peas - Rock That Body (2010)
 
2. David Guetta feat. Nicki Minaj & Flo Rida - Where Em' Girls At ? (2011)
 
1. Estelle feat. Kanye West - American Boy (2009)
 
Now,, masa nyerr untokk top five yang kowg selalu dengar tapi kowg akan agak yang lagu-lagu nih baru jer keluar tahun lepas padahal lagu-lagu nih dah dua (2) or tiga (3) tahun yang lepas keluar...
 
5. Miley Cyrus - Wrecking Ball (2013)
 
4. Pitbull feat Ke$ha - Timber (2013)
 
3. Demi Lovato - Let It Go (2013)
 
2. Lady Gaga - Applause (2013)
 
1. Lorde - Royals (2013)
 
Nih laaa antara nyerrr, kalau kowg perasan semua nyerr release tahun 2013 HAHAHA... Hhmmmmm pada yang tak setuju tuh please comment yerr.. Aku nak jugak dengar pendapat kowg tohhh... Semua nih just pendapat aku jer laaaa... Okeyh laaa,, Harap kowg semua enjoy dengan issue kali nih...
 
Heyy,, jangan terlepas plak issue yang akan datang nih okeyhh... Aku nak kongsi sikit resepi dengan kowg semua.. Resepi nih sangat-sangat laaa special and mudah nak buat.. Eleyyhh orang bujang macam aku nih pon mampo buat, ape lagi kowg-kowg semua nih an ?? Okeyh, Choooww duluan =P

No comments:

Post a Comment